piątek, 29 kwietnia 2011

Metamorfoza Gepi1230

Dzisiaj chciałam wam pokazać moje 2 propozycje na nowy styl Gepi1230

Nr.1 "Bananowy zawrót głowy"

 Sądzę, że dobrane kolory, idealnie pasują do tej dollki. Żółty pokazuje nam wiosnę/lato, a okulary idealnie podkreślają całość.

 "Jak żółte okulary, to i żółta bluzka". Chciałam żeby wszystko było pod kolor, czyli w tym wypadku: żółto-czarne. Ze zwykłej bluzki, która kiedyś była darmówką zrobiłam najbardziej przyciągający uwagę element stroju, a w połączeniu z czarną spódnicą wygląda jakby była to sukienka. :)

 

Nr.2 "Waampirzyca !"

 Nie wiem dlaczego, ale do karnacji i koloru oczu pasował mi styl wampira, powiedziałam: "Zrobimy z tej dolki wampirzycę !". I tak oto powstało moje dzieło. Zrobiłam mocniejszy, widoczny makijaż. Użyłam czerwonej szminki i różu do policzków.

Strój musiał być w kolorach czerni i czerwieni. Wybrałam z szafy pasujące ubrania i wzięłam się do roboty. Czerwona kurtka świetnie pasuje, a czerwone pazurki wyglądają cudnie ! 

 Mam nadzieję, że choć jedna z powyższych kreacji spodoba się Gepi1230 :)

 

Metamorfozę wykonała: Selencia18

Post pisała: Selencia18 

2 komentarze:

  1. http://wonderlife.pl/?id=5wrb gra podobna do stardoll jednakże o wiele lepsza, tańsza itd. POLECAM. Można tam mieć chłopaka/ dziewczyne.. własne dziecko..a ubrania są ładnie naryswane.:)

    OdpowiedzUsuń